ترجمه و دانلود آهنگ she bangs ریکی مارتین

مه 15, 2003 at 12:16 ق.ظ. بیان دیدگاه


اينم يه مطلب تازه. ترجمه آهنگ «she bangs» از ريكي مارتين.
Mp3 اون رو هم مي تونيد از همين جا دونلود كنيد اگه از اینجا دونلود نشد لینکش اینه:http://www.samfes.is/mp3/Karaoke/No. 59/Ricky Martin – She Bangs.mp3
she bangs
با من حرف بزن
اسمت را به من بگو
تو من را مي سوزاني و بيرون مي كني و عشق همش همين است
تو درست مثل يك فيوز روشن هستي .و مي خواهي مرا در بر بگيري. درست مثل يك بمب
آره . عزيزم
با من حرف بزن
به من يك نشانه بده
تو شبيه به يك كليد هستي. يك سوزنبان
تو در حال بازي هستي
و حالا داري قلب مرا ميزني درست مثل يك طبل
آره عزيزم
وقتي يك دختر خانم خوشبخت وارد درون من مي شود
ما مشغول بالا رفتن از صخره در اين شهر مي شويم
من اجازه ميدهم او با من بالا بيايد
من اجازه مي دهم او به من ضربه بزند
او راه ميرود . درست همانطور كه حرف مي زند
و او راه ميرود . درست همانطور كه حرف مي زند
و او ضربه ميزند
او ضربه ميزند
آه! عزيزم
وقتي كه او حركت ميكند
من تقريبا ديوانه اش مي شوم
او درست شبيه به گل است اما مانند يك زنبور نيش ميزند
مانند هر دختري در طول تاريخ
و او ضربه ميزند
او ضربه ميزند
در اين زمان فقط من تلف ميشوم تا او حركت كند
هر كسي در اين راه به نوعي تاوان مي دهد وجريمه ميشود
او مانند يك زن باقي مي ماند و در ذهن من هم…
با من حرف بزن
اسمت را به من بگو
من فقط خطي هستم بر زنجيري كه تو هستي
تو مثل صداهاي وسوسه انگيزي. مثل الماس
نقشه اي براي رسيدن به ستاره ها
آره عزيزم.
و او ضربه ميزند
او ضربه ميزند
آه! عزيزم

Entry filed under: اخبار و عکس های ریکی مارتین.

ترجمه آهنگ talvez از ریکی مارتین توضیحاتی در مورد نرم افزار Download Accelerator Plus

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


آمار بازدید از تاریخ 30 می 2007

  • 1,297,342 بازدید

آرشیو مطالب

بیشترین کلیک شده‌ها


