پاييز

سپتامبر 14, 2003 at 8:16 ب.ظ. بیان دیدگاه

اول از همه بگم این دختر خانم رو تحویل نگرفتید ریکی مارتین اومد گرفتش الان هم تو سواحل نیورک داره کلی بهش خوش می گذره.

sexy

شهریور دیگه داره تموم میشه. کلا تابستان داره تموم می شه نمی دونم دلم چرا این همه گرفته. این وبلاگ هم که اصلا بازدید کننده نداره ….فقط باید کامنت بدی تا بگیری شاید ببرمش تو عمومی شاید اونجا خیلی دیر به دیر تر آپدیت کنم. شاید هم به جز ریکی مارتین از بقیه ستاره های آسمان هنر هم بنویسم.ولی کلا دلم گرفته…یه غم که نمی دونم چیه….این غروبای تقریبا سرد و پاییز و قاصد کها….شروع دوباره یه ترم …بازم همکلاسیا… خستم نمی دونم…..ولی الان دارم به این آهنگ سوزان گوش می دم که می خونه…

خونه گرم و شلعه بودی

ولی افسوس روی قلب سرد خاکستر چکیدی

مرحم زخمای کهنم تو بودی … تو

من دیگه تموم شدم….. تو دیر رسیدی

شاید روزای دیگه بهتر باشن نمی دونمک….شاید بخوام از خیلی از هنر مندا بنویسم…خواننده های دیگه. ولی این روزا …نه…هر وقت که می خوایم بریم تو پاییز من دلم می گیره…. روزای خوبی نیست…یه دوست که خیلی با معرفت بود هم رفته .نمی دونم کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ …فقط نیست…..فقط اگه اون بود می شد شاد بود…. یه پسره…هم سن و سال خودم….ولی قهر کردیم….اصلا هیچ وقت با هم دوست نبودیم…نمی دونم آخرش چی میشه.. کاشکی فقط کاشکی رفاقتمون سر گرفته بشه..دلم گرفته…نمی دونم. شاید فقط امروز این حس رو داشته باشم اما نه چند روزه که این طوریم….نمی دونم…ولی خیلی زود دوباره پست تازه می دم و توش کلی مطلب با حال. منویسم..بدرووووووووووووود

Entry filed under: روزنوشت هایی از زندگی من.

یه چیز تازه معرفی matt cedeno

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


آمار بازدید از تاریخ 30 می 2007

  • 1,297,342 بازدید

آرشیو مطالب

بیشترین کلیک شده‌ها


