فرصت

اوت 16, 2005 at 1:59 ب.ظ. بیان دیدگاه

خدایا منو ببخش که وقتی که دلم از همه دنیا می گیره …با تو لج می کنم

هر کی ندونه..خودم می دونم که تو جز نعمت و فرصت به من چیزی ندادی.

ولی فقط تویی که وقتی باهات لج می کنم…تو لج نمی کنی..

فقط تویی که به من آرامش می دی..

با آدما نمی شه لج کرد..دعوا کرد ولی تو تحمل می کنی..

تو فقط به من نعمت دادی و فرصت.این منم که نمی تونم استفاده کنم.

منو ببخش!

Entry filed under: روزنوشت هایی از زندگی من.

بها گربه

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


آمار بازدید از تاریخ 30 می 2007

  • 1,297,342 بازدید

آرشیو مطالب

بیشترین کلیک شده‌ها


