بالاخره اسفند ماه رسید!

فوریه 20, 2006 at 11:05 ب.ظ. بیان دیدگاه

سلام. نمی دونم چرا وقتی اسفند ماه می رسه حال و هوای غریبی پیدا می کنم. یه جور غربت که خیلی هم شیرینه. یه غم خیلی سنگین تمام وجودم رو گرفته. نه دلتنگم ، نه عاشق و نه چیزی می خوام . حس و حالم خیلی غریبه ، نمی دونم شاید چون دعاهام هیچ وقت جواب نداد! شاید چون هیچ وقت نتونستم به آرزوم برسم! عاشق ماه اسفندم…اسفند ماه پارسال بود که زدم همه چی رو داغون کردم…و بعد دیگه هم درست نشد فقط همه چی بدتر شد و حالا امسال! امروز اولین روز ماه اسفنده . نمی دونم باید چیکار کنم شما رو به خدا برام دعا کنید : خیلی سر گردانم. و این غم سنگین!

************************************************

بالاخره یه تصمیم گرفتم و اونم اینه که از امروز تا آخر ماه اسفند به امید خدا هر روز آپدیت می کنم با مطالب جالب ، نوشته های خودم و اخبار تازه!

************************************************

خب با ریکی مارتین شروع می کنم که همچنان به شهر ها و کشور های مختلف سفر می کنه و کنسرت می ذاره:

اینم عکسی از آخرین و جدید ترین اجراش:

Ricky Martin picture

برای دیدن باقی عکسها هم اگه علاقه داشتین رو لینک زیر کلیک کنید:

عکس های ریکی مارتین در جدیدترین کنسرت PR – wireImage

و اینم یه عکس از بابای ریکی مارتین: جالبه ؟ نه؟!

Ricky Martin picture

************************************************

آپ بعدیم خیلی جالبه..حتما به کارتون میاد..پس جا نمونین!!!!

Entry filed under: اخبار و عکس های ریکی مارتین, روزنوشت هایی از زندگی من.

مرگ خيلی تلخه! جدیدترین عکس های ریکی مارتین!!!

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


آمار بازدید از تاریخ 30 می 2007

  • 1,296,524 بازدید

آرشیو مطالب


