گله دارم!

اوت 23, 2006 at 6:26 ب.ظ. بیان دیدگاه

 خب دیگه این بهار و تابستونم گذشت! یه ماه از ماههای تابستون مونده که ماه دلگیری هم هست! به نظر من….ولی چه میشه کرد ولی من هنوز هیچ کاری نکردم..خیلی برنامه ریزی داشتم ولی همش وقتم گذشت و منم هیچ کاری نکردم..اگه خدا بخواد می خوام این ماه رو تا اخر هر روز آپ کنم…این نوشته هم که زیر تموم پستام اضافه کردم برا اینه که میان نوشته ای رو که کلی برات مهمه که بخونن…نمی خونن و فقط می گن قشنگ بود. همین..یادمه یه بار تلخ ترین خاطره زندگیم رو نوشته بودم یه نفر اومده بوده گفته بود متن قشنگیه به منم سر بزن….واقعا دلم سوخت اون وقت من تو هر وبلاگی می رم اکثر نوشته ها رو حداقل آخرین پست رو کامل می خونم و نظر واقعیم رو می گم..به علت حجم بالای کامنتای مشابه و بدون توجه به متن این جمله رو اضافه کردم…چون من فرصت ندارم به همه وبلاگا سر بزنم و فقط به کسائی سر میزنم که برای من و نوشته های من ارزش قائلن و نظرشون رو واقعا می گن..مطمئنا منم در مورد دوستای خوب و واقعی..خوبم!

Entry filed under: روزنوشت هایی از زندگی من.

بالاخره گفتم..همه چی رو براش نوشتم..همه چی رو! روحش شاد!

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


آمار بازدید از تاریخ 30 می 2007

  • 1,296,828 بازدید

آرشیو مطالب

بیشترین کلیک شده‌ها


