به نام خدا :: اولین پست!

اکتبر 1, 2006 at 9:48 ب.ظ. بیان دیدگاه

سلام

خیلی وقت بود از نوشتن تو پرشین بلاگ خسته شده بودم…از فروردین 1382 تا مهر ماه 1385. دیگه دوست داشتم یه تنوعی بهش بدم ولی هر چی لینک اضافه می کردم … قالب عوض می کردم…بازم به دلم نمی نشست…آخرش یه روز با خودم فکر کردم وقتی چیزی با همه خاطراتی که برام داره حتی! اونی نیست که من می خوام چرا من باید دو دستی بهش بچسبم! به قول یه دوست که بهم می گفت زندگی چیزایی تازه ای داره ولی تو گذشته رو تو دستات گرفتی…دستات خالی نیستن…برای گرفتن هدیه های زندگی رو به جلو دراز نشدن! همه این حرفا…من و زندگیم….روزهای زندگیم..همش! باعث شد بیام اینجا…اینجا رو دوست دارم …خیلی می خوام آپ کنم و در کنارش به امید خدا برا فوق بخونم…نمی دونم قدرتش رو دارم یا نه…ولی امیدوارم داشته باشم! و یه دید نو نسبت به زندگی پیدا کنم…یادمه یه بار گفتم لازم نیست آدم برای تغییر روز تولدش باشه یا حتما اولین روز بهار باشه! اون روز هم تولدم بود و هم اولین روز بهار ولی من تغییر نکردم…و حالا تو یه شب سرد پائیزی که نه شباهتی به بهار داره و نه روز تولدمه می خوام که بخوام! خیلی وقته دارم سعی می کنم…یه عالمه 24 ساعته که دارم سعی می کنم…کسی چه می دونه شاید حالا لبخندهام واقعی تر شده باشن و شاید!

پی نوشت: حتما آدرس میلتون رو تو خبرنامه وارد کنین ، هر بار من آپ کنم یه ایمیل از طرف Mydays میاد که بهتون خبر می ده. ضمنا من تو لینک دوستانم اونائی رو که یادم بود اضافه کردم ! شما هم لطف کنین لینک منو بردارین و اینو بذارین…لینک هر کس هم که نیست ولی به من لینک داده ممنون میشم بهم بگه!

پی نوشت پی نوشت: به نظر شما کارم درست بود اومدم اینجا؟؟!!

Entry filed under: روزنوشت هایی از زندگی من.

قالب کم حجم با تمام امکانات پرشین بلاگ ریکی مارتین در Revisat

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


آمار بازدید از تاریخ 30 می 2007

  • 1,296,828 بازدید

آرشیو مطالب

بیشترین کلیک شده‌ها


