گلیم بخت کسی را که بافتند سیاه

مه 30, 2007 at 11:51 ق.ظ. ۱ دیدگاه

خیلی ساله دارم وبلاگ می نویسم اول از این آسمان پر ستاره شروع کردم و بعد تو روزهای من نوشتم. حالا این روزا با وجودیکه نه من شبیه به اون من قبلی هستم و نه زندگیم مثل قبله و نه وردپرس مثل رویس های قبلی وبلاگم ولی یه جورائی دلم می خواد اینجا نوشتن رو هم تجربه کنم شاید برام شانس بیاره هر چند من به این باور رسیدم که

 

گلیم بخت کسی را که بافتند سیاه

 

به آب زمزم و کوثر سفید نتوان کرد!

 

بهر حال مدت زیادی از وبلاگ نویسی من این طوری گذشته . همیشه اولش با خودم شروع میکنم و بعدش از همه چی می نویسم…از همه جا! روزنوشت های من همین طوریه..یه روز از خاطرات دلگیرم می نویسم ویه روزم جدیدترین عکس های ستاره های سینما رو می ذارم..اینم یه جورشه و من اصلا فعلا در خودم توان تغییر دادن خودم رو نمی بینم….خیلی وقته به یکنواختی زندگیم…به همینی که هستم! به خود سردم عادت کردم و هیچ توانی هم تو وجودم نمی بینم که بتونم گرم و پر از شور زندگی باشم…آخه خیلی خواستم و نشد!

 

حالا انگار حتی دیگه نمی خوام که بخوام♥!

Entry filed under: روزنوشت هایی از زندگی من.

سلام دنیا نماینده زیبای ایران در جشنواره کن

۱ دیدگاه Add your own

  • 1. grayidea  |  ژوئن 25, 2007 در 5:58 ق.ظ.

    شايد زندگي آن جشني نباشد كه آرزويش را داشتي ، اما حال كه به آن دعوت شدي تا مي تواني زيبا برقص.

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Subscribe to the comments via RSS Feed


آمار بازدید از تاریخ 30 می 2007

  • 1,297,342 بازدید

آرشیو مطالب

بیشترین کلیک شده‌ها


