تشکر

اوت 11, 2007 at 5:39 ب.ظ. 3 دیدگاه

امروز یه چیز تازه یاد گرفتم! من این پست رو فقط برای تشکراز یک وبلاگ نویس فوق العاده عالی نوشتم..راستش مدت زیادی بود تو وب ترک بک رو میدیدم اما هیچی ازش و در موردش نمیدونستم اما با خوندن این مطلب «ترك  ‌بك» و لطف مزیدی عزیز امروز نکات جالبی رو در مورد ترک بک فهمیدم…واقعا ازایشون ممنونم!توصیه میکنم شما هم اگه در این مورد اطلاع کافی ندارین حتما برید و این مطلب رو بخونین؟!

Entry filed under: روزنوشت هایی از زندگی من.

دیوید بکهام در جمع طرفداران! جدیدترین عکس های ریکی مارتین در کنسرت Coliseo – دهم آگوست 2007

3 دیدگاه Add your own

  • 1. moryabdi  |  اوت 12, 2007 در 2:54 ب.ظ.

    الان دیگه بصورت خودکار اگر لینک پست وبلاگی در وردپرس رو توی پستت بگذاری(چی گفتم!) خودش بصورت خودکار برای همون پست اون فرد یک ترک بک توینظر هاش میندازه… اینو من امروز فهمیدم.. وقتی پست اونیکی وبلاگم رو توی اینیکی وبلاگم گذاشتم توی اونیکی وبلاگم لینک اینیکی وبلاگم توی ترک بگ نظراتش اومد!!

    اگر فهمیدی چی گفتم به خودمم بگو… :دی
    در ضمن نه داداش من از رضویان خوشم نمیاد… من عاضق چشک و ابروی هیچ موجودی حتی یانی نیستم…
    قربون داداش…

    پاسخ
  • 2. امیر ارسلان  |  اوت 12, 2007 در 4:15 ب.ظ.

    سلام دوست عزیز
    میتونم از شما یه راهنمایی بخوام ؟؟
    من به تازگی روی ورد پرس وبلاگی درست کردم ، مشکل من اینه که تیتر و موضوعات که به زبان فارسی مینویسم متاسفانه در سمت چپ قرار میگیره و مثل فارسی خودمون در سمت راست صفحه قرار نمیگیره ، ممکنه ازیون خواهش کنم بهم بگید چه کار کنم تا مثل وبلاگ شما بشه ؟؟؟ وبلاگ فعلی من در پرشین بلاگ هست و قصد دارم از اونجا بیام به ورد پرس .
    ممنونم از راهنماییتون .

    پاسخ
  • 3. ارسلان  |  اوت 15, 2007 در 2:34 ق.ظ.

    خیلی منون از راهنماییت رفیق
    این هم آدرس من در ورد پرس خوشحال میشم به من سر بزنی

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


آمار بازدید از تاریخ 30 می 2007

  • 1,296,524 بازدید

آرشیو مطالب


