این مدل مو این روزها حسابی داره جا می افته!

اوت 12, 2007 at 5:53 ب.ظ. 2 دیدگاه

استفاده از تصاویر فقط با ذکر منبع آن مجاز میباشد

این مدل موی فوق العاده این روزا دارم میبینم که خیلی ها رو به خودش علاقمند کرده!

Entry filed under: مدل موی جدید پسرانه.

جدیدترین عکس های ریکی مارتین در کنسرت Coliseo – دهم آگوست 2007 ریکی مارتین به خانه باز می گردد

2 دیدگاه Add your own

  • 1. مجازاتگر  |  اوت 13, 2007 در 5:39 ق.ظ.

    البته فکر کنم با وجود دولت نهم باید به همین مدل مو بسنده کنیم .

    پاسخ
  • 2. سکوت  |  اوت 22, 2007 در 4:44 ب.ظ.

    من یه مشکلی با این مدل دارم اخر موش اون جا که رو پشونیم میاد خم می شه و بر می گرده بالا ؟؟!!
    چه کنم؟؟

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


آمار بازدید از تاریخ 30 می 2007

  • 1,297,342 بازدید

آرشیو مطالب

بیشترین کلیک شده‌ها


