عکسی که مخفیانه از ریکی مارتین گرفته شده

اوت 21, 2007 at 1:13 ق.ظ. 5 دیدگاه

گویا این عکس مخفیانه و زمانی که ریکی مارتین با دوستش !!!!! در خونه تنها بوده گرفته شده و حالا تو کل نت پخش شده شاید بشه منتظر عکس های نوع دیگری هم از این دوست عکاس ریکی مارتین بود!!!!!!!

استفاده از تصاویر فقط با ذکر منبع آن مجاز میباشد

Entry filed under: اخبار و عکس های ریکی مارتین.

دیوید بکهام فقط یک بازیکن نیست یک منظره … سایت پر ادعای dvb2 یا یک دزد مطلب و عکس های بلاگ تک پسر

5 دیدگاه Add your own

  • 1. نازنین  |  اوت 22, 2007 در 7:49 ق.ظ.

    سلام عکس خیلی جالبیه هرچند که من فکر میکنم زیادم مخفیانه یا بی منظور گرفته نشده باشه
    راستی من یه سوال دارم میشه بمن بگین که چشکلی میتونم از سایت های رایگان
    فایل دانلود کنم ؟؟؟؟
    خیلی خیلی متشکرم

    پاسخ
  • 2. شبستان  |  اوت 22, 2007 در 11:24 ب.ظ.

    عکس جالبی بود!
    من لینک شما رو تو وبلاگم میزارم.

    پاسخ
  • 3. Aliyu bello  |  اوت 23, 2007 در 5:04 ب.ظ.

    Nice blog i was looking for free web hosting and i came accross it.

    پاسخ
  • 4. محمد  |  اوت 24, 2007 در 7:53 ب.ظ.

    شما که وبلاگ به این خوبی داری، چرا براش نسخه موبایل درست نمیکنی ؟

    پاسخ
  • 5. ناشناس  |  اوت 25, 2007 در 12:29 ق.ظ.

    تو سایت dvb2 هم میای عکساتو میزاری یا یکی داره عکساتو میدزده اونجا هم ؟!؟!؟!؟
    ببین :

    http://www.dvb2.com/showthread.php?t=163358

    جواب تک پسر:
    مرسی که بهم خبر دادی یه مطلب در این مورد نوشتم که به زودی آپ می کنم

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


آمار بازدید از تاریخ 30 می 2007

  • 1,297,717 بازدید

آرشیو مطالب

بیشترین کلیک شده‌ها

  • هیچکدام

