سایت پر ادعای dvb2 یا یک دزد مطلب و عکس های بلاگ تک پسر

اوت 25, 2007 at 4:44 ب.ظ. 5 دیدگاه

خوشحالم که بلاگم یه بازدیدکننده وفادار داره که این مطلب روبه من خبر داد سایت پر ادعایdvb2 که خودش رو بزرگترین سایت فارسی زبانان میدونه و اعضای اون حتی برای عضویت تو فروم هاش باید پول بدن برداشته و یه قسمت به اسم عکس و مدل لباس و مدل موی شیک پسرانه ساخته و هر چی عکس تو وبلاگه من از اول تو آرشیو بوده بدون این که از نو آپلود کنه یا حتی اجازه بگیره و منبع رو ذکر کنه با سواستفاده از زمان واقعا زیادی که من با این سرعت پائین برای آپلود عکس هام میذارم  عکس ها رو در اون قسمت قرار داده

D V B > تالار هنر > بخش گالری عکس > گالری عکس انواع مدلهاي لباس

 شـیــک تــریــن مــدل هـــای مــو و لــبـاس مـــردان

این قسمت سایت تماما کپی کامل و سواستفاده از فضای شخصیه تک پسر هستش…

من می خواستم به مدیر سایت شکایت کنم و بگم حداقل عکسا رو با این همه پولی که از اعضاش میگیره توی هاست خودشون آپلود کنن تا این قدر از پهنای باند عکس های من که تو پرشین گیگ و پارسا اسپیس هست کم نشه…واقعا دزدی هم حدی داره !!!

نامه من به مدیر این تاپیک و سایت پر ادعا که اجازه ارسال نامه در خود سایت رو به اعضا نمیده!

من در مورد این پست شما و این دزدی عکس های آپلود شده در هاست شخصی خودم و سواستفاده سایت پر ادعای شما از پهنای باند من یک مطلب نوشتم که بهتره بیاین بخونین ضمنا به مدیر این سایت و تاپیک هم بگم شما که برا ارسال مطلب از اعضات پول میگیری خوب حداقل بعد از دزدی عکس و مطلب لینک مستقیم ندین و اونا رو دوباره آپ کنین !!!! واقعا این تاپیک شما شخصیت مدیران دزد صفت این سایت پرمدعا و پولی رو نشون میده


پی نوشت:
تاکید من اصلا رو پرداخت حق امتیاز و کپی رایت عکسها نیست چون خود منم این کار رو نمی کنم ولی تاکید من فقط روی اینه که هر کسی میخواد عکس های بلاگ منو برداره اونا رو رو هارد خودش سیو کنه و دوباره در فضای خودش رو نت آپلود کنه و از وقتی که من برای آپلود میذارم سواستفاده نکنه این که دیگه درخواست زیادی نیست! تاکید من روی آپلود دوباره و استفاده نکردن از  پهنای باند شخصیه من در پارسا اسپیس و پرشین گیگ هستش

Entry filed under: روزنوشت هایی از زندگی من.

عکسی که مخفیانه از ریکی مارتین گرفته شده مردی که نوش آفرین دلباخته اون شده بود

5 دیدگاه Add your own

  • 1. kptools  |  اوت 25, 2007 در 11:53 ب.ظ.

    سلام گلپسر. ببخشید تک پسر !
    خوبی ؟ من که خوبم!
    به بلاگ من سر بزن. با یک پست جالب به روز کردم./

    پاسخ
  • 2. ناشناس  |  اوت 26, 2007 در 12:13 ق.ظ.

    گل پسر ما همیشه هواتو داریم عزیز .
    شاد باشی .

    پاسخ
  • 3. grayidea  |  اوت 26, 2007 در 12:50 ب.ظ.

    خيلي متاسفم . گاهي با عكسهاي من هم كه خيلي براي پيدا كردنشون وقت صرف مي كنم اين كارو مي كنن. مثلا عكس اخرين پستم رو ببين !

    پاسخ
  • 4. tara  |  اوت 26, 2007 در 1:35 ب.ظ.

    salam khoobi? age vaght dashti ye sari be weblogam bezan rasti belakhare man nafahmidam man linket konam ya u mano link mikoni? felan bye

    پاسخ
  • 5. علي جباري  |  اوت 26, 2007 در 4:31 ب.ظ.

    تسلیت می گم. اینجا دزد زیاده.

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


آمار بازدید از تاریخ 30 می 2007

  • 1,297,717 بازدید

آرشیو مطالب

بیشترین کلیک شده‌ها

  • هیچکدام

