تا حالا بابا به این خوشتیپی دیدی؟

سپتامبر 14, 2007 at 2:01 ق.ظ. 6 دیدگاه

استفاده از تصاویر فقط با ذکر منبع آن مجاز میباشد

دیوید بکهام و ویکتوریا بکهام در تدارک گرفتن جشن تولد برای کوچکترین پسرشون رومئو!

واقعا تو اون عکسی که رومئو کنار بکهام هستش چه غرور پدرانه ای تو چهره بکهام اومده! خیلی برام جالب بود…

استفاده از تصاویر فقط با ذکر منبع آن مجاز میباشد

استفاده از تصاویر فقط با ذکر منبع آن مجاز میباشد

Entry filed under: عکس و اخبار جدید دیوید بکهام.

فوتبالیست های ایرانی در استخر گردنبند پسرانه مدل Batik آبی رنگ

6 دیدگاه Add your own

  • 1. آناهیتا دانشور  |  سپتامبر 14, 2007 در 2:52 ق.ظ.

    درود
    آخه کجای دیوید بکهام خوشتیپه؟
    رو مد هست ولی به نظر من خوشتیپ نیست

    من بازیکنای ایتالیارو بیشتر دوست دارم

    پاسخ
  • 2. taha  |  سپتامبر 14, 2007 در 3:37 ق.ظ.

    bichare beckham.benazarm zanesh kheili zeshte.shabi mushe.

    پاسخ
  • 3. ناشناس  |  سپتامبر 14, 2007 در 9:47 ق.ظ.

    دیوید بکهام و ویکتوریا بکهام در تدارک گرفتن جشن تولد برای موچکترین پسرشون رومئو!

    منظورت همون کوچیک موچیکه دیگه :دی

    خداییش خوشتیپه … راستی عکسای فرزان اطهری رو دیدی ؟ ازش خوشت میاد ؟ گلزار چی ؟ کوروش صادقی چی ؟

    جواب تک پسر:
    آره گلم منظورم کوچیکه بود تصحیح شد….در ضمن من اینائی رو که گفتی به جز گلزار اصلا نمی شناسم….گلزارم که فقط مورد علاقه دخترا هستش من به عنوان یه بازیگر فیلم ااش رو دوست دارم ولی ازش خوشم نمیاد..در مورد اون اسامس اصلا نمی دونم کی هستن…در ضمن من تو خواننده ها فقط ریکی رو دوست دارم و تو فوتبالیست ها فقط بکهام…والسلام

    پاسخ
  • 4. ناشناس  |  سپتامبر 14, 2007 در 9:50 ق.ظ.

    راستی ایمیل نفرستادی ؟!؟!؟!؟

    جواب تک پسر:
    گفتم تو قسمت ارتباط با من آدرس میلت رو برام بفرست ولی تو نفرستادی که…ببین آدرس میلت رو بنوس اونجا فقط میل به من می رسه و برای کسی جز صاحب سایت قابل دیدن نیست!

    پاسخ
  • 5. lifeb4death  |  سپتامبر 14, 2007 در 2:08 ب.ظ.

    شوخی می‌کنی؟ اینکه بیشتر شبیه عمله‌هاست!

    پاسخ
  • 6. lifeb4death  |  سپتامبر 14, 2007 در 7:00 ب.ظ.

    البته حق با شماست. قصد توهین به سلیقه‌ی شما رو نداشتم. ولی فکر کنم من خیلی خوشتیپ‌تر از بکام باشم 😉

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


آمار بازدید از تاریخ 30 می 2007

  • 1,296,828 بازدید

آرشیو مطالب

بیشترین کلیک شده‌ها


