تصویری از چهره فوق العاده زیبای ویکتوریا بکهام

سپتامبر 26, 2007 at 2:29 ق.ظ. 8 دیدگاه

البته شاید فوق العاده زیبا یه نظر شخصی باشه اما اکثر وقتا به من میل میدن که چرا از ویکتوریا بکهام عکس میذاری و براش وقت میذاری اون هیچ زیبائی نداره ولی به نظر من اون فوق العاده زیباست. در سن 33 سالگی و با داشتن سه فرزند!

استفاده از تصاویر فقط با ذکر منبع آن مجاز میباشد

Entry filed under: عکس ها و خبر ها و مطالب جالب, عکس و اخبار جدید دیوید بکهام.

دانلود تک اهنگ جدید ریکی مارتین به طور کامل مدل موهای متفاوت و عجیب و غریب

8 دیدگاه Add your own

  • 1. ferdowsi  |  سپتامبر 26, 2007 در 10:58 ق.ظ.

    درود دوست عزیز :
    من میخوام مانند شما عکس بالای بلاگم را عوض کنم
    و به طور کلی میخوام در قالب دستکاری کنم …
    آیا اصلا امکان این کار (دستکاری در قالب) هست ؟
    اگر به من اجازه میدهید با ایمیل با شما در تماس باشم .
    سپاس

    پاسخ
  • 2. taha  |  سپتامبر 27, 2007 در 3:28 ق.ظ.

    salam ,linketo gozashtam tu blogam,albate ba ejaye shoma.mitunam khahesh konam shomam in karo bokonin?albate age emkanesh hast,khoshhal misham.mamnun

    پاسخ
  • 3. ارسلان  |  سپتامبر 27, 2007 در 1:04 ب.ظ.

    آقا قالب جدید مبارک …
    خوب زیباست دیگه …

    پاسخ
  • 4. parissa  |  سپتامبر 27, 2007 در 10:56 ب.ظ.

    خوشكل تر از ويكتوريا اون پسره است كه عكسش رو سربرگ وبلاگته !
    اه ! اينجا از اين پسرها پيدا نمي شه كه !!!

    پاسخ
  • 5. parissa  |  سپتامبر 27, 2007 در 11:21 ب.ظ.

    كاملاً جدي گفتم . از نظر من خيلي جذابه . معلومه قد بلند هم هست !!! 😉
    حالا سربرگ وبلاگ من شوخي شوخي خوبه يا جداً شوخي كردي ؟ 😉

    پاسخ
  • 6. شهروند  |  اکتبر 6, 2007 در 11:14 ق.ظ.

    ولی به نظر من اصلا هم جذابیت نداره این ویکتوریا. البته این نظر شخصی من بود/

    پاسخ
  • 7. شقایق  |  اکتبر 20, 2007 در 6:15 ب.ظ.

    به نظر من یانگوم از ویکتوریا قشنگتر و جذاب تره

    پاسخ
  • 8. الیاس  |  دسامبر 28, 2009 در 2:44 ق.ظ.

    من کاری با خوشگل بودن یا نبودن ویکتوریا ندارم از نظر من هرکس به اندازه خودش زیبایی دارد. بای…

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


آمار بازدید از تاریخ 30 می 2007

  • 1,297,730 بازدید

آرشیو مطالب

بیشترین کلیک شده‌ها


